E-ügyintézés

Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvényben foglaltaknak megfelelően a Főigazgatóság 2018. január 1-től biztosítja ügyfelei számára az elektronikus ügyintézés lehetőségét az alábbi ügytípusokban: közérdekű adatok igénylése, közérdekű bejelentés és panasz.

A Főigazgatóság az elektronikus ügyintézést az e-Papír szolgáltatás segítségével biztosítja.

Az elektronikus ügyintézéssel kapcsolatos esetleges panasz az Elektronikus Ügyintézési Felügyeletnél jelenthető be.

A Főigazgatóság az elektronikus ügyintézést a hivatali időben biztosítja. A Főigazgatóság a hivatali ideje hétfőtől csütörtökig 8 órától 16:30-ig, pénteken 8 órától 14 óráig tart.

A Főigazgatóság közérdekű adatok igénylésére, a közérdekű bejelentésekre és panaszra vonatkozó szabályzata elérhető az alábbi linken:

Közérdekű adatigénylés,bejelentés és panasz

Menü

Főoldal

Navigáció